8 دلیل قدرتمند برای استفاده از بازاریابی ویدئویی

بازاریابی ویدئویی

 طبق آمار Wyzowl ، 63 درصد مشاغل تجاری شروع به استفاده از بازاریابی ویدئویی کرده اند. از این 82٪ مشاغل ، بازاریابی ویدئویی بخشی مهم از استراتژی آنها است. ویدیو به سرعت در حال پیشرفت است و زودتر از آنچه تصور می کنیم به اوج خواهد رسید. 83 درصد مشاغل اعتقاد دارند که بازاریابی ویدئویی ROI خوبی به این روند می دهد.

بدون شک ، بازاریابی ویدئویی یکی از جدیدترین موارد اضافه شده به جعبه ابزار تبلیغاتی شما است. هنوز ممکن است شک داشته باشید. آیا واقعاً ارزش دارد که برای تبلیغ کار خود از فیلم ها استفاده کنید؟ آیا منابع کافی برای ایجاد و استفاده از محتوای ویدیویی در بازاریابی خود دارید؟

پاسخ ساده است: بله ، ارزشش را دارد. نه تنها به این دلیل که همه این کار را می کنند بلکه به این دلیل است که ویدئو یکی از متنوع ترین و سودآورترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال است. در اینجا 8 دلیل وجود دارد که چرا شما باید هم اکنون از بازاریابی ویدیویی استفاده کنید.

مزایای بازاریابی ویدئویی

1. بازاریابی ویدئویی خرید و فروش را افزایش می دهد

اول کار های مهم. فیلم ها می توانند درآمد جدی برای شما به همراه داشته باشند. افزودن ویدیوی محصول در صفحه مقصد می تواند 80٪ تبدیل را افزایش دهد. و تیم Treepodia اطمینان حاصل کرده است که ویدئو بدون توجه به دسته بندی که در آن مستقر هستید ، به خوبی کار می کند.

تجارت الکترونیکی-ویدئو-عمودی-ROI

همچنین فیلم می تواند مستقیماً به فروش منجر شود. مطالعات نشان می دهد که 74٪ از کاربرانی که یک توضیح دهنده فیلم درباره یک محصول تماشا کرده اند ، متعاقباً آن را خریداری کرده اند. بنابراین بهتر است هم اکنون ویدیوهای محصول مهیج خود را تهیه کنید!

اگر به آن فکر کنید ، اثربخشی ویدئو حتی آنقدر تعجب آور نیست. از این گذشته ، بینایی غالب ترین حس ماست. بیشتر اطلاعات منتقل شده به مغز ما بصری است. بنابراین اگر در حال حاضر تصاویر می توانند به طور گسترده مشارکت را تقویت کنند ، تصور کنید که تصاویر متحرک چه کاری می تواند برای تجارت شما ایجاد کند.

2. ویدئو نمایشگر بازگشت سرمایه عالی است

برای هیجان بیشتر شما ، 83٪ از مشاغل می گویند که ویدئو بازگشت خوبی از سرمایه را فراهم می کند. حتی اگر تولید ویدئو هنوز ساده ترین و ارزان ترین کار نیست ، زمان زیادی را می پردازد. علاوه بر این ، ابزار ویرایش فیلم آنلاین به طور مداوم در حال بهبود و مقرون به صرفه تر است. و حتی گوشی هوشمند شما نیز می تواند از قبل فیلم های بسیار مناسبی بسازد.

خبر خوب دیگر این است که فیلم های شما لازم نیست کامل باشند. این محتوا است که مهم است! آخرین تحقیقات نشان می دهد که کاربران عمدتا توسط ویدیوهایی که محصول یا خدمات را به اندازه کافی واضح توضیح نمی دهند ، کنار گذاشته می شوند. کیفیت پایین و طراحی ضعیف تقریباً به همان اندازه مهم نبود. بنابراین منصفانه است که بگوییم ویدیو مانند پیتزا است – وقتی بد است ، هنوز هم خیلی خوب است!

من تمام بازاریابی Youtube خود را از Epic Meal Time آموختم (و شما هم می توانید!)
بازاریابی یوتیوب بله ، شما آن عنوان را به درستی خواندید. از ذهن آنها ، تیم کمی الکلی در Epic Meal Time اولین کسانی بودند که در مورد بازاریابی YouTube به من آموختند. همانند همه کانالهای موفق YouTube ، آنها مجبور بودند کانال خودشان را بسازند. هیچ شبکه ای از آنها پشتیبانی نمی کند یا تولید کننده ای اجرایی که برای نشان دادن طنابها به آنها می آید. حتی کسی با هیچ تجربه واقعی وجود نداشت!

3. بازاریابی ویدئویی اعتماد ایجاد می کند

اعتماد پایه و اساس تبدیل و فروش است. اما اعتماد سازی باید به خودی خود هدف باشد. کل مفهوم بازاریابی محتوا مبتنی بر اعتماد و ایجاد روابط طولانی مدت است. فروش را متوقف کنید و اجازه دهید افراد با ارائه اطلاعات جالب و مفید به شما مراجعه کنند. من نمی توانستم بهتر از مارک شفر ، مدیر اجرایی راه حل های بازاریابی شفر بگویم:

دوره جدید نیاز به تمرکز بر اشتعال دارد ، نه فقط محتوا ، اعتماد ، نه فقط ترافیک ، و افراد نخبه مخاطبان شما که محتوای شما را گسترش و حمایت می کنند.

ویدیو همه کارها را انجام می دهد. محتوای ویدئویی احتمالاً ما را درگیر کرده و احساسات را شعله ور می کند. و هنگامی که ما در مورد افراد نخبه مخاطب صحبت می کنیم ، YouTubers تبدیل به قدرتمندترین چهره رسانه های اجتماعی برای تبلیغ برند شما شده است. بنابراین ، اگر در مورد بازاریابی محتوا جدی هستید ، باید در مورد فیلم نیز جدی باشید.

ویدئوهای تبلیغاتی نیز می توانند اعتماد را تقویت کنند. برخی از مصرف کنندگان هنوز در مورد خرید محصولات و خدمات در اینترنت تردید دارند زیرا از کلاهبرداری و تقلب می ترسند. اما فیلم های موثر بازاریابی محصولات شما را به صورت مکالمه ارائه می دهند. این باعث ایجاد یک رویکرد فردی می شود ، به همین دلیل است که 57٪ از مصرف کنندگان می گویند فیلم ها اطمینان بیشتری برای خرید آنلاین دارند.

4. گوگل ویدیو را دوست دارد

فیلم ها به شما این امکان را می دهند که مدت زمان بازدیدکنندگان در سایت خود را افزایش دهید. بنابراین ، قرار گرفتن در معرض طولانی تر باعث ایجاد اعتماد می شود و به موتورهای جستجو سیگنال می دهد که سایت شما محتوای خوبی دارد. Moovly آمار گسترده ای را به ما می گوید: اگر ویدیویی در وب سایت خود جاسازی کرده باشید ، 53 بار احتمالاً ابتدا در Google نشان داده می شوید. از آنجایی که گوگل اکنون YouTube را در اختیار دارد ، میزان تأثیر ویدیوها در رتبه بندی موتور جستجوگر شما افزایش چشمگیری داشته است.

به وب سایت ، محصولات و خدمات خود بروید. به مشتریان بالقوه راهی برای گام بعدی بدهید. و برای تشویق بیشتر اقدامات ، جهان ویدیوهای تعاملی را کاوش کنید.

5. ویدیو برای کاربران تلفن همراه جذاب است

ویدئو و موبایل دست به دست هم می دهند. 90٪ از مصرف کنندگان از طریق تلفن همراه خود فیلم تماشا می کنند. از سه ماهه سوم سال 2013 ، بازدیدهای ویدیوی موبایل بیش از 233 درصد رشد داشته است. YouTube گزارش می دهد که مصرف ویدیوی موبایل هر ساله 100٪ افزایش می یابد. از آنجایی که مردم دوست دارند ویدیوها را در حال حرکت تماشا کنند ، و تعداد کاربران تلفن های هوشمند در حال افزایش است ، مخاطبان ویدیوی شما بیشتر و بیشتر می شوند.

همچنین ، گوگل به ما می گوید که کاربران تلفن های هوشمند دو برابر بیشتر از بینندگان تلویزیون و 1.4 برابر بیشتر از بینندگان دسک تاپ احساس می کنند که احساس ارتباط شخصی با مارک هایی دارند که محتوای ویدیویی یا تبلیغات را در دستگاه های خود نشان می دهند.

تلفن هوشمند-فیلم-مشاهده-تنظیمات-گوگل

رشد ویدئوی موبایل به این معناست که مارک ها باید نسبت به تجربه شخصی افراد در تلفن های هوشمند خود حساس باشند. به عنوان مثال ، در محتوای ویدیویی که مصرف می کنند گزینه بهتری به آنها بدهید.

6. بازاریابی ویدیویی می تواند همه چیز را توضیح دهد
آیا محصول یا خدمات جدیدی را راه اندازی می کنید؟ یک ویدیو ایجاد کنید تا نحوه کار را نشان دهد. 98٪ از کاربران می گویند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک محصول یا خدمات ، یک فیلم توضیح دهنده را تماشا کرده اند. به همین دلیل است که 45٪ از مشاغل استفاده کننده از بازاریابی ویدئویی گفته اند که در صفحه اصلی خود یک فیلم توضیح دهنده دارند. از این مشاغل ، 83٪ گفتند که فیلم توضیح دهنده صفحه اصلی آنها مثر است.

سعی دارید یک مفهوم دشوار را توضیح دهید؟ فیلم های متحرک ایجاد کنید. انیمیشن می تواند مفاهیمی را زنده کند که هیچ متنی یا ویدئویی زنده قادر به آن نیست. علاوه بر این ، سرهای خسته کننده صحبت کردن دیگر برای شکستن شلوغی کافی نیست. فیلم های متحرک ترکیبی عالی از سرگرمی ، دلتنگی و سادگی است. و آنها کار می کنند.

اطمینان حاصل کنید که از روندی استفاده می کنید که به نتیجه می رسد. از این 20 مرحله پیش تولید استفاده کنید تا محتوای ویدیوی شما از بقیه برجسته شود. نکات اساسی و نمونه های بهترین روش ها در مورد نحوه ساختن یک ویدیوی آزمایشی محصول را بررسی کنید.

7. بازاریابی ویدئویی حتی خسته کننده ترین خریداران را درگیر می کند

ویدئو ابزاری عالی برای یادگیری است ، اما مصرف آن نیز بسیار آسان است. زندگی امروز بیش از حد شلوغ است که وقت برای خواندن توصیفات طولانی محصولات یا جستجوی عمیق در خدمات را دارید. مشتری مدرن می خواهد محصول را در عمل ببیند. ترجیح ویدئو یکی از مهمترین نیروهای محرک استفاده از فیلم در بازاریابی محتوای شما است.

بازاریابی ویدئویی می تواند مخاطبان گسترده ای را جذب کند و در بسیاری از سطوح کار می کند. حتی تنبل ترین ها. مطمئن شوید که نه تنها چشم بلکه گوش مشتری بالقوه را هدف قرار داده اید. مزیت رقابتی شما قدرت مضاعف می یابد!

8. ویدئو سهام اجتماعی را تشویق می کند

در هشتمین گزارش سالانه صنعت بازاریابی رسانه های اجتماعی ، مایکل استلزنر اظهار داشت که 60٪ از بازاریابان اجتماعی از محتوای ویدئویی در سال 2015 و 73٪ از کل پاسخ دهندگان برای استفاده در سال 2016 استفاده کرده اند.

شبکه های اجتماعی همچنین با ویژگی های جدید خود محتوای ویدئویی را تشویق می کنند. فیس بوک 3600 ویدئو ، ویدئو زنده و شیوه زندگی (یک برنامه ویدیو محوری برای نوجوانان) را راه اندازی کرده است. اینستاگرام فیلم های 60 ثانیه ای و داستان های اینستاگرام را قرار می دهد ، توییتر Periscope دارد. و YouTube دومین شبکه اجتماعی محبوب در جهان است.

با این حال ، در یک زمینه رسانه های اجتماعی ، بازاریابان فیلم باید به یاد داشته باشند که مردم احساسات را به اشتراک می گذارند ، نه واقعیت ها. 76٪ از کاربران می گویند اگر یک ویدیوی سرگرم کننده باشد ، یک فیلم مارک دار را با دوستانشان به اشتراک می گذارند. بنابراین برای تشویق به اشتراک گذاری های اجتماعی ، فیلم های سرگرم کننده سرگرم کننده بسازید. احساسات دقیقاً ROI نیستند اما اشتراک های اجتماعی می توانند بازدید سایت شما را افزایش دهند و شما می توانید آن را از آنجا بگیرید.

نکته: تبلیغات ویدئویی معجزه می کند
این را بشنوید: میانگین نرخ کلیک تبلیغات ویدیویی 1.84٪ است. این بالاترین CTR از همه قالب های تبلیغات دیجیتال است! و برای یک آگهی ویدیویی 15 ثانیه ای غیرقابل رد شدن در YouTube ، نرخ تکمیل 92٪ است. برای تبلیغات ویدیویی قابل رد شدن ، این نرخ 9٪ است.

تبلیغات ویدئویی همچنین در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی بسیار مثر است. فیس بوک ، با نیلزن که کلوپ شد ، ارزش تبلیغات ویدیویی را در سیستم عامل خود پیش بینی کرد. آنها یاد گرفتند که 74 درصد از کل یادآوری آگهی را می توان در 10 ثانیه اول ویدیو به دست آورد. بنابراین ، در عوض با ایجاد تبلیغات ویدئویی ، با کور بودن بنر مبارزه کنید.

نکته 2: ویدیو تبلیغات ایمیل را تکان می دهد
وقتی ویدیوها را قبلاً ایجاد می کنید ، مطمئن شوید که آنها را در کمپین های بازاریابی ایمیل خود قرار می دهید. یک ایمیل مقدماتی که شامل یک ویدیو است 96٪ نرخ کلیک را افزایش می دهد! این یک روش عالی برای برجسته شدن از رقابت و انتقال پیام شماست.

11 روند ویدیویی برتر در سال 2018
1. اکثر مصرف کنندگان محتوای ویدئویی را به مطالعه ترجیح می دهند. اولویت مصرف کننده منجر به انفجار ویدئو در بازاریابی محتوا می شود. از ویدئو بیشتر برای تبدیل و تولید سرب استفاده خواهد شد. بسیاری از خریداران بالقوه نمی خواهند با فروشندگان صحبت کنند. این جایی است که فیلم می تواند در مراحل بعدی بر میزان فروش تأثیر بگذارد.

در B2C تقریباً واضح است. اما افراد B2B نیز مردم هستند. محتوای ویدئویی به احتمال زیاد مخاطب را در منطقه راحتی نگه می دارد و آنها درگیر تفکر سیستم 2 نمی شوند. حالت ذهنی خلبان خودکار سیستم 1 باید منجر به تفکر انتقادی کمتر ، اصطکاک کمتر و تبدیل بیشتر شود.

2. کیفیت محتوا بسیار مهم است ، اما کیفیت تولید آنقدر مهم نیست. کیفیت تولید و جنبه های فنی باید خوب باشد اما در کلاس جهانی نباشد. کیفیت بهتر تولید با اعتماد بیشتر ارتباط دارد ، اما نمی تواند کمبود مواد را جبران کند. بنابراین ، فیلم های زنده Facebook ، ضبط های وبینار ، و سایر مواد ویدئویی با کیفیت تولید به اندازه کافی خوب ، تا زمانی که خود محتوا جذاب باشد ، کار خواهند کرد.

3. پذیرش کیفیت تولید به اندازه کافی خوب منجر به مقدار زیادی محتوای ویدئویی خواهد شد که به طور موقت در سیستم عامل هایی مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر و غیره ایجاد می شود.

4- این باعث می شود که مارک ها به فکر استراتژیک درباره ویدیو بپردازند. چگونه قالب ها و کانال های مختلف ویدیویی می توانند از یکدیگر پشتیبانی کنند. نحوه ایجاد محتوای ویدیویی سنگ بنای قابل اتمی ، گسترش و ترکیب با سایر قالب های محتوایی. یافتن راه هایی برای بیشترین پیموده شدن از فیلم های آنها.

5- قصه پردازی بیش از هر زمان دیگری مهم خواهد بود. افراد می توانند لیستی از حقایق یا دستورالعمل های یک مقاله را بخوانند اما این موارد را در یک ویدیو ارائه می دهند و مخاطبان خود را از دست خواهید داد. جریان ارائه و ارتباط عاطفی با بیننده قرار است ویدیویی را ایجاد یا خراب کند.

6. تست در بازاریابی ویدئویی. هیچ قانون مشخصی وجود ندارد. هنگامی که مارک ها در حال درک روش خود برای فیلم هستند ، آزمایشات زیادی باید انجام شود. نسخه های طولانی در مقابل کوتاه در کانال های مختلف. انیمیشن ، سر صحبت ، بازیگران ، CGI. نحوه ارائه مقدمه ها ، قلاب ها و فراخوان ها برای عمل در ویدیو.

7. فیلم ها باید برای سیستم عامل های خاص و موارد استفاده متفاوت بهینه شوند. به عنوان مثال ، گاهی اوقات ما نیاز به تماشای فیلم های بدون صدا داریم. زیرنویس یا متن روی صفحه که پیام را در صورت عدم وجود صدا منتقل می کند. تحقیقات انجام شده در مورد تبلیغات تلویزیونی ، یادآوری پیام بهتری را نشان می دهد که تبلیغ دارای زیرنویس زبان یکسانی باشد.

8- جریانهای زنده ویدیویی به یک قسمت مهم از محتوای ویدیویی تبدیل می شوند. در قالب زنده اصلی و تبلیغ مطالب ضبط شده پس از رویداد. رویدادهای زنده را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورید ، یک جلسه پرسش و پاسخ مستقیم برگزار کنید ، مصاحبه با افراد تأثیرگذار به مشارکت و ایجاد آگاهی از برند کمک می کند.

9. ویدئو = یوتیوب. فیس بوک سعی خواهد کرد رهبری ویدئو را از یوتیوب بگیرد. Youtube مکانی عالی برای تولیدکنندگان محتوا و مارک های مستقل است تا بتوانند موارد زیر را ایجاد کنند. کسب درآمد راه حل مشخصی در Youtube دارد و نه در Facebook. فیس بوک باید راهی پیدا کند تا ستاره های بزرگ یوتیوب را به سیستم عامل خود بیاورد.

10. همچنین از فیلم ها در فروش و پشتیبانی شخصی استفاده خواهد شد. این میتواند با دو راه انجام شود. اولین و گزینه مقیاس پذیرتر استفاده از کلیپ های از قبل ضبط شده با افراد فروش یا پشتیبانی است. گزینه دوم این است که پیام های کوتاه را برای نیازهای خاص ضبط کنید تا مشتریان (بالقوه) بتوانند آنها را در یک زمان مناسب تماشا کنند.

11. ROI بازاریابی ویدئویی. اندازه گیری بالای محتوای ویدئویی قیف دشوار است ، اما ویدیوهای بیشتری در روند فروش نزدیک به تبدیل واقعی استفاده می شود. ویدئو چرخه های فروش را تسریع می کند زیرا چشم اندازها کمتر فکر می کنند و زودتر اقدام می کنند.

نتیجه

تبلیغات ویدئویی روز به روز مقرون به صرفه تر و گسترده تر می شود. تصویب ویدئو تا حدودی به دلیل پیشرفت تکنولوژی رشد می کند ، اما همچنین به این دلیل که پخش آن در سراسر جهان آسان است. تهیه فیلم های بازاریابی برای تجارت شما نیاز به خلاقیت و دانش روانشناسی انسان دارد. کوکتل این اجزا ، ایجاد معجزه های واقعی تبلیغات با حداقل هزینه را ممکن می کند.

تبلیغات ویدئویی خلاقانه و دارای بار احساسی می تواند در عرض چند روز در اینترنت پخش شود و میلیون ها بازدید داشته باشد. و این نکته کل بازاریابی ویدئویی است: تنها خلاقیت زنده مانده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *