سخنگو

شاید زیاد برایتان پیش امده باشد که همایش یا جلسه ای مهم در سازمان را مدیریت کرده باشید اما به دلیل استفاده نکردن از سخنگویی با قدرت نفوذ کلام بالا و یا مجری توانمند، نتیجه دلخواه را نگرفته باشید. سخنگو و مجری برای همایش ها و جلساتی که در ادارات، سازمان ها و شرکت های بزرگ برگزار می شود یکی از مهم ترین نیازهای یک سازمان است. سخنگوی سازمان  کسی است که اطلاعات کامل از رویدادهای مرتبط با سازمان یا شرکت را با گفتمان، سیاست ‌ها و ادبیات مخصوص آن سازمان بیان می کند و می تواند به نیابت از سازمان، شرکت و یا استارت آپ حرف بزند. سخنگو می داند  کدام موضع یا اظهارنظر را باید به طور رسمی بیان کند. سازمانی که سخنگو یکی از اجزای آن است سازمانی حرفه ای است زیرا می داند که وجود افراد حرفه ای برای هر کاری یکی از اساسی ترین لازمه های هر سازمان است. بدون افراد متخصص در حوزه سخنوری و ارائه کارایی سازمان ها کم می شود و بهره وری جلسات پایین می آید. از اولین ویژگی های یک سخنگوی خوب آن است که با رسانه‌ها و خبرنگاران رابطه مستمر و صلح آمیز دارد، یک سخنگو باید حساب شده حرف بزند، او باید از هیجانات روحی دوری کند تا حرف های هیجانی نزند. همچنین باید به کلام خود اطمینان داشته باشد تا حرفش تغییر نکند.

اعزام سخنگو

  • آژانس روابط عمومی پیارینو برای اولین بار در کشور اعزام سخنگو برای شرکت در جلسات مهم یا تربیت سخنگو برای سازمان ها و شرکت ها را به عنوان خدمت ارائه می هد. پیارینو  همچنین با ایجاد بانک اطلاعات وسیع از مجریان توانمند و سابقه دار کشور، با ارائه لیستی از مجریان مناسب برای رویدادها، همایش ها یا سمینارهای به شما و سازمانتان حق انتخاب بهترین مجری می دهد و می توانید از خدمات اعزام مجری در پی آرینو استفاده کنید. از سوی دیگر روابط عمومی پی آرینو با ایجاد بستری برای اعزام خبرنگار به رویدادها و جلسات، سازمان ها را از استخدام دائمی خبرنگاران با هزینه های هنگفت زیرساختی آسوده کرده است. جهت دریافت خدمات اعزام خبرنگار، مجری و سخنگو با ما تماس بگیرید

اعزام خبرنگار

خبرنگار از لحاظ لغوی به نگارنده خبر گفته می شود و به فردی گفته می شود که تولیدکننده خبر و گزارش از یک اتفاق به صورت مکتوب، صوتی و یا تصویری است. خبرنگاری شغلی پر استرس و در عین حال پر اهمیت است که سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی همیشه به آن ها نیازمندند. از خصوصیت یک خبرنگار توانمند می توان به عدم سوگیری، استفاده از منابع اطلاعاتی مستند، قضاوت درست و محقق بودن اشاره کرد. روابط عمومی ها معمولا از  خبرنگاران بیرونی برای پوشش اخبار سازمان متبوع خود استفاده می کنند. این در حالی است که پوشش اخبار و رویدادهای یک شرکت یا سازمان برای ذینفعان داخلی مانند مدیران و کارمندان و یا مشتریان و مخاطبین بیرونی پر اهمیت است.

اعزام مجری

مجری به یک نهاد یا فرد اطلاق می شود که وظیفه  ارائه فعالیت ها در یک برنامه را به عهده دارد. شیوه ارتباط گیری با مخاطبین و نحوه ارائه موضوعات، لحن مناسب، استفاده از کلمات و جملات گویا، صدای رسا و تیپ مناسبو روابط عمومی خوب از خصوصیات یک مجری توانمند است. تمامی سازمان ها ، ادارات و شرکت ها برای ایجاد ارتباط با مخاطبین و مشتریان خود اقدام به برگزاری همایش ها، رویدادها و کارگاه های تخصصی می کنند. استفاده از یک مجری با توانایی بالا برای رساندن پیام و ایجاد فضای گرم و صمیمی و به طور خلاصه نتیجه گیری مناسب از آن جلسه بسیار حائز اهمیت است. چه بسا سازمان هایی که همه امکانات برای برگزاری یک رویداد مهم را تدارک دیده اند ولی با غفلت از موضوع مهم اجرا و دعوت از یک مجری خوب زحماتشان به باد رفته است. مجری با ایجاد یک چشم انداز تازه برای رسانه ها می تواند مسیر را هموار کند تا برای رسیدن به هدف گام های موثری برداشته شود.

ویژگی های ارتباط با رسانه

فرم ثبت نام

 

[contact-form-7 id=”4219″ title=”فرم ثبت نام رویداد”]

آخرین مطالب مرتبط