تولید نشریات و مجلات

یکی از نیاز های اساسی هر سازمانی ایجاد ارتباط میان ذینفعان داخلی و مشتریان خارجی است. این وظیفه مهم و حساس در بیشتر مواقع  به عهده واحد روابط عمومی است. این روابط عمومی سازمان است که برند یک سازمان را ایجاد، مدیریت و معرفی می کند. موقع آن رسیده به این سوال اساسی پاسخ دهیم که روابط عمومی ها از چه طریق این کار را انجام می دهند؟

یکی از این راه ها که در جهت اطلاع رسانی خدمات به مخاطبان و مشتریان و همچنین برندینگ یک سازمان انجام می شود، تولید نشریات و مجلات مرتبط با فعالیت های سازمان است. اگرچه گاهی هم پیش می آید که مدیران روابط عمومی تصمیم می گیرند در مجلات و نشریات خارج از سازمان خود که امکان دیده شدن بیشتر دارد مطالبی را تولید و منتشر نمایند.

روابط عمومی چگونه به این سوالات پاسخ می دهد ؟

نشریات گونه‌ ای از کتابچه های دوره‌ای هستند که به صورت چاپ مقاله‌ های عمومی یا علمی در موضوعی خاص منتشر می شود و به گسترش و اشاعه دانش و اطلاعات  می پردازند.
مجله نیز نوعی محتوای مکتوب یا دیجیتال است که  به‌طور منظم و با فاصله انتشار دوره ای مرتب در تاریخ مشخص در زمینه‌ های گوناگون اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی، دینی، فنی، کشاورزی، هنری، نظامی، ورزشی تولید می شود. اگرچه امروزه تولید مجله و تولید نشریه دیگر رونق سابق را ندارد و مجلات دیجیتال و نشریات دیجیتال جای آن را گرفته اند اما هنوز هم رسانه های مکتوب در ایران طرفداران خاص خود را دارند.
متخصصان پیارینو  در حوزه های تولید نشریه و تولید مجله آماده خدمت رسانی به روابط عمومی سازمان ها، ارگان ها و کسب و کارها می باشند.

ویژگی های تولید نشریات و مجلات

فرم ثبت نام

 

[contact-form-7 id=”4219″ title=”فرم ثبت نام رویداد”]

آخرین مطالب مرتبط