تولید محتوا کاربرپسند را چطور تولید کنیم؟

تولید محتوا کاربرپسند

شما به یک ایده رسیده اید، چند ساعت را کنار هم گذاشته ای ، آن را بارگذاری کرده اید، انتشار را فشار داده اید و … هیچ چیز نیست. ایجاد محتوای عالی به ایجاد تجارت و اعتبار شما کمک می کند. اما چگونه آن را ایجاد می کنید؟ در اینجا راهنمایی در مورد چگونگی ایجاد محتوایی است که مخاطبان هدف شما دوست دارند. در واقع می خواهیم ببینیم تولید محتوا کاربرپسند چطور اتفاق می افتد و به چه المان هایی نیاز دارد؟

تولید محتوا کاربرپسند

برای تولید محتوا کاربرپسند در نوشتار خود اقتدار داشته باشید

می خواهید با چه چیزی شناخته شوید؟ تمرکز لیزری بر روی دقیقاً کاری که انجام می دهید و افرادی که به آنها خدمت می کنید، شما را قادر می سازد محتوایی جذاب و اصلی ایجاد کنید، که این تخصص شما را نشان می دهد. توجه داشته باشید که گفتیم اصلی ترین ها: دیدگاه های شما ، تجربه شما ، داستان های شما هستند. به طور قطع اگر در مورد یک موضوع فعلی صحبت کنید اما مهر خود را روی آن بگذارید. شما در صدد این هستید که مورد علاقه شخصی باشید و آنها را مشتاق ثبت نام در لیست خود کنید تا هرگز محتوای شما را از دست ندهند.

ایجاد یک کتابخانه از مقالات یا فیلم هایی که افراد می توانند از آن کاوش کنند و از آنها بیاموزند، برای تبدیل شدن به یک مقام در طرح شما حیاتی است.

مشکلات مخاطبان خود را حل کنید

مشتری های شما می خواهند از چه چیزی بدانند؟ مفیدترین کاری که می توانید برای افراد انجام دهید حل مشکلات آن ها است. این کار را می توانید با نوشتن یا ضبط محتوایی که به آن ها کمک می کند تا به کاری که می خواهند انجام دهند، برسند، انجام دهید.

به عنوان مثال، مخاطبان من افرادی هستند که کسب و کارهای موفق پیرامون مارک شخصی خود ایجاد می کنند، بنابراین من وبلاگ هایی با تولید محتوا موثر می نویسم که به آنها در انجام این کار کمک می کند. در واقع من می دانم آن ها به دنبال چه چیزی هستند و درست همان چیزی که می خواهند را به آن ها نشان می دهم. به این شکل تولید محتوا کاربرپسند ایجاد شده و کاربر به سراغ صفحات دیگر برای دنبال کردن محتوای مورد نظر خود نخواهد رفت.

تولید محتوا کاربرپسند

آیا موضوعاتی وجود دارد که مردم درباره شما بارها و بارها از شما بپرسند؟ راهنماهایی برای آن ها ایجاد کنید. می توانید درمورد هر یک از آنها یک پست ارسال کنید یا محتوای پیوندی ایجاد کنید که در آن به تدریج دانش مورد نظر خود را کسب کنند. این امکان را برای شما فراهم می کند تا افرادی را که دارای درک و تجربه مختلفی از موضوع هستند، به دست بیاورید. همچنین به شما مطالبی می دهد که می توانید به راحتی به یک کتاب الکترونیکی یا یک سری پادکست / ویدیویی تبدیل کنید. همیشه به این فکر کنید که چگونه می توانید از محتوایی که ایجاد می کنید بیشترین بهره را ببرید تا به نفع مخاطب خود باشد.

برای تولید محتوا کاربرپسند از تکنیک پرسش و پاسخ استفاده کنید

بیشتر افرادی که به صورت آنلاین جستجو می کنند کاملا مبتدی هستند. آنها در حال جستجو هستند زیرا جواب ها را نمی دانند. آن ها به دنبال کسی هستند که بتواند آن ها را راهنمایی کند و به آن ها کمک کند تا تصمیمات خوبی بگیرند. به یاد داشته باشید: فقط به این دلیل که در زمینه کاری خود متخصص هستید و همه این موارد را می دانید، افرادی که می خواهید با آن ها کار کنید این کار را نمی کنند.

علاوه بر حل مشکلات مردم، کار مفید دیگری که می توانید برای آنها انجام دهید پاسخ دادن به سوالات آنها است. این رویکرد با استفاده از پرسش و پاسخ است: چه کسی، چه چیزی، کجا، چرا، چه زمانی و سپس چگونه اضافه کنید. هر چند من از آنها به ترتیب دیگری استفاده می کنم. با “چگونه”، “چه” و “چرا” شروع کنید.

“چگونه” یک اصطلاح جستجو بسیار محبوب است. به این فکر کنید که چند بار آن را در موتور جستجو تایپ می کنید. افرادی که با پرسیدن “چگونه” شروع می کنند به دنبال کسی هستند که به آنها پاسخ دهد. علاوه بر “نحوه انجام کارها”، مردم همچنین می خواهند بدانند که “چه” باید انجام شود و “چه” کار می کند و همچنین “چرا” آن ها نیاز به انجام کاری دارند.

نحوه ایجاد محتوایی که مخاطبان مورد علاقه شما دوست خواهند داشت – تخته سیاه

یک کاغذ تهیه کنید و لیستی از سوالات “چگونه” ، “چرا” ، “چه” ، “کجا” ، “چه کسی” و “چه زمانی” را بنویسید که در مورد آنچه انجام می دهید اعمال می شود و به شما کمک خواهد کرد. مشتاق خدمت کردن به انگیزه آنها برای طرح سوال فکر کنید. آنها ممکن است نخواهند یاد بگیرند که چگونه کاری را که شما می توانید انجام دهید، انجام دهند. آنها ممکن است به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه خرید محصولی که می فروشید یا نحوه کار با شخصی که خدمات شما را ارائه می دهد ، باشند. قصد افرادی که می خواهید به آنها کمک کنید چیست؟

همه ما در موقعیت هایی بوده ایم که باید برای اولین بار چیزی را بفهمیم. به عنوان مثال ، هنگامی که به محله جدیدی نقل مکان می کنید همیشه سوالات زیادی از “چگونه می توانم از A به B بروم” به “بهترین رستوران xx” و “کجا سرویس xx پیدا می کنم” وجود دارد. به این فکر کنید که چگونه می توانید به موضوعاتی که می توانید به همان روش کمک کنید، نزدیک شوید. مخاطبان خود را به دست بگیرید، آنها را به اطراف نشان دهید و آنها را به سراغ آن سنگهای قیمتی پنهانی بروید که دوست دارند دوست داشته باشند.

هنگامی که یک سوال را یادداشت می کنید ، می فهمید که به یک سوال دیگر و سپس به یک سوال دیگر منجر می شود. به زودی می توانید بانکی از محتوای مرتبط ایجاد کنید که مخاطبان شما آن را غیرقابل مقاومت می دانند.

تولید محتوا کاربرپسند

کلام آخر

آیا شما یک سریال تلویزیونی دارید که آن را دوست داشته باشید؟ هفته به هفته تنظیم می شوید. اگر قسمت بعدی آن سریال یک هفته پخش نشود یا در روز دیگری پخش شود و آن را از دست بدهید ، بسیار ناامید خواهید شد.

همانطور که در بالا گفتم، شما می خواهید مورد علاقه کسی شوید. این بدان معناست که وقتی می گویید باید محتوا را تحویل دهید. مقاوم باشید و روی قول خود بایستید. اگر خبرنامه شما هر جمعه منتشر می شود، حتماً این کار را انجام دهید.

اگر تنها کاری که می توانید به آن متعهد شوید یک بار در ماه یک بار راهنمای دقیق آن را انجام می دهید و به آنچه که به آن پایبند هستید، بسازید. شما نمی خواهید طرفداران خود را ناامید کنید.

ایجاد محتوای با کیفیت، جالب و سرگرم کننده که افراد از قبل به دنبال آن هستند و به طور منظم آن را بیرون می آورند، شما را قادر می سازد مخاطب بسازید و خود را به عنوان یک متخصص در زمینه خود جای دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *