آموزش استخراج شماره از کاربران گروه با ربات واتساپ

آموزش استخراج شماره از کاربران گروه با ربات واتساپ

مواردى وجود دارد كه شما به ليست كاملى از شماره‌های كاربران در گروه‌های واتساپى نياز پيدا می‌کنید. با استخراج شماره گروه واتساپ می‌توانید به این شماره‌ها دسترسی پیدا کنید. ذخيره كردن هر يک از شماره‌ها به صورت جداگانه، زمان و انرژی بسيار زيادى را از افراد می‌گیرد و اگر تعداد كاربران بالا باشد، عملاً كارى غيرممكن است.

براى دسترسى آسان به شماره تمامى كاربران گروه‌ها، راهکارهایی وجود دارد كه به كمک آن‌ها می‌توانید به‌راحتی اين كار را در کم‌ترین زمان ممكن انجام دهيد. به‌منظور آشنايى با اين روش‌ها، مطالبى تهيه كرديم تا با خواندن آن در اين زمينه به شما كمک كنيم. همچنين، استخراج شماره گروه واتساپ می‌تواند دلايل مختلفى داشته باشد. ممکن است نیاز به شماره تمام افراد گروه‌های دانشگاهی یا مدرسه خود داشته باشید. همچنین يكى از دلايل مهم نیاز به ذخیره شماره‌ها، تبليغات است که در ادامه بررسى خواهیم کرد.

استخراج شماره اعضای گروه واتساپ براى تبليغات

يكى از موارد استفاده از شبکه‌های اجتماعى و نرم‌افزارهای پیام‌رسان، تبليغات کسب‌وکارها است. نرم‌افزار واتساپ كه اين روزها كاربران فراوانى در سطح دنيا دارد، به عنوان محلى براى تبليغات نيز استفاده می‌شود.

به شکل‌های مختلف می‌توان در واتساپ تبلیغات انجام داد اما در هرصورت به شماره کاربران زیادی نیاز خواهید داشت.

در واتساپ به دو روش می‌توان تبليغات كرد:

  1. ارسال پيام تبليغاتى در گروه‌های واتساپى
  2. ارسال پيام تبليغاتى به چت خصوصى كاربران گروه واتساپ

ارسال پیام تبلیغاتی در گروه­های واتساپی

ارسال پیام تبلیغاتی در گروه‌ها، بازخورد خوبی نخواهد داشت. زیرا در گروه‌ها پیام‌های زیادی ارسال می‌شود و ممکن است پیام شما میان آن‌ها دیده نشود. به همین دلیل غالبا با دیده نشدن پیام­های شما تبلیغات موثری هم نخواهید داشت. از این رو بهتر است از روش دیگری برای گسترش کسب­وکار و تبلیغات خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : منشی پیامکی واتساپ و دلایل استفاده از آن

ارسال پيام تبليغاتى به چت خصوصى كاربران گروه واتساپ

بهترین راه، همین روش است. شما باید برای تبلیغات به شماره‌ی کاربران پیام خصوصی ارسال کنید. استخراج شماره گروه واتساپ براى داین مور لازم است. از آنجایی که فرستادن پيام تبليغ براى دوستان و آشنايان كارى از پيش نخواهد برد، صاحبان کسب‌وکارها از طريق پيام دادن به اعضاى گروه‌های واتس اپ می‌توانند کسب‌وکار يا محصول خود را تبليغ كنند.

با اين كار، تعداد افراد بيشترى را با محصول خود آشنا خواهند كرد. همان‌طور كه گفتيم دسترسى به تمامى شماره‌ها در گروه‌های واتساپی ساده نيست. به همين منظور، افراد نرم‌افزارها و ربات‌هایی را طراحى کرده‌اند كه به‌راحتی می‌توان از طريق آن‌ها شماره‌ها را استخراج كرد. علاوه بر اين، راه‌های ديگرى هم وجود دارد كه در ادامه به بررسی آن‌ها خواهيم پرداخت. از آنجایی که تبليغات در واتساپ مدتى است كه بازدهى بسيار خوبى دارد و افراد براى تبليغ كار خود از اين پیام‌رسان استفاده می‌کنند آشنایی با این روش­ها نیز می­تواند بسیار مفید واقع شود.

روش‌های استخراج شماره گروه واتساپ

روش‌های زيادى وجود دارد كه می‌توانید براى استخراج شماره گروه در واتساپ انجام دهيد. ما به آموزش چند مورد از آن‌ها می‌پردازیم.

استفاده از مرورگر برای استخراج شماره های گروه

استفاده از مرورگر برای استخراج شماره های گروه

در رايانه خود نرم‌افزار whatsapp web را راه‌اندازی كنيد و وارد شويد. گروهى كه می‌خواهید شماره‌های اعضاى آن را استخراج كنيد انتخاب كرده و روى آن كليک راست كنيد. سپس گزينه Inspect را بزنيد. پس از باز شدن پنجره، data-x-Items را انتخاب كنيد.

زمانى كه مخاطبان گروه را پيدا كرديد، بايد آن‌ها را انتخاب كرده و كليک راست كنيد. حال HTML را به منظور استخراج مخاطب‌ها كپى كنيد. در مرحله بعد، نوت پد را بازکنید و تمام موارد كپى شده را در اين بخش بچسبانيد. هر بخش از متن را كه لازم نداريد حذف كنيد، اكسل يا ورد را بازکنید و تمام موارد را در آن قرار دهيد.

برنامه افزودنى شخص سوم

به قسمت فروشگاه web chrome رفته و عبارت whatsapp group contacts exporter را جستجو كنيد. بعد گزينه افزودن به chrome را انتخاب و در صفحه جديدى كه باز می‌شود، گزينه Add Extension را انتخاب كنيد. پس از آن كه افزونه را به مرورگر اضافه كرديد، whatsapp web را در رايانه خود راه‌اندازی كرده و به حساب خود متصل كنيد. گروه مورد نظرتان را بازکنید و اطلاعات تماس را در قسمتgroup name مشاهده كنيد. حال براى آن‌که اطلاعات تماس را ذخيره كنيد، روى آن كليک كرده و دستورالعمل‌ها را دنبال كنيد.

اين دو روش، از راه‌های مرسوم استخراج شماره گروه واتساپ است. اما همان‌طور كه در ابتدا گفتيم، ما می‌خواهیم روش بسيار آسان‌تر و سریع‌تری را به شما معرفى كنيم تا در كمترين زمان ممكن، شماره‌های گروه موردنظر خود را ذخيره كرده و براى تبليغات به آن‌ها پيام دهيد.

ربات واتساپ

روش‌های استخراج شماره گروه واتساپ

واتساپ پیام‌رسان محبوب اين روزها است كه انجام كارها و ارتباطات را براى ما آسان‌تر كرده است. اين پیام‌رسان علاوه بر نكات مثبت و پرکاربردی كه دارد، محدودیت‌هایی نیز دارد كه ممكن است آزاردهنده باشند. يكى از همين محدودیت‌ها، عدم دسترسى آسان به كاربران در گروه‌ها است.

ما نمی‌توانیم در گروه‌ها به‌راحتی شماره اعضاى گروه را ذخيره كنيم. اين كار زمان زيادى می‌طلبد و هرکسی قادر به انجام آن نخواهد بود. دو روش بالا كه توضيح داديم از روش‌های معمول استخراج شماره گروه واتساپ هستند. مدتى است كه روش ديگرى به وجود آمده و اين كار را بیش‌ازپیش ساده كرده است. این روش، استفاده از ربات واتساپ است. به كمک ربات واتساپ می‌توانید به‌راحتی تمام شماره‌های گروه را استخراج كرده و آن‌ها را با محصول یا کسب­وکار خود آشنا كنيد.

ربات واتساپ را برنامه نويسان مجربى طراحى و تولید کرده‌اند كه ميزان اطمينان به اين ربات را بالا می‌برد. استفاده از ربات واتساپ براى استخراج شماره گروه جايگزين خوبی برای تمام روش‌های گفته شده است. شما نيز می‌توانید براى استخراج شماره گروه واتساپ، به افراد زيادى جهت آشنايى آن‌ها با محصول خود پيام دهيد. از آنجایی که ربات واتساپ بر اساس هوش مصنوعى ساخته‌شده است با استفاده از آن می‌توانید به صورت هوشمند براى مخاطبان خود پيام ارسال كنيد.

بیشتر بخوانید: ربات‌ فروشگاهی واتساپ و 9 مزیت استفاده از آن

مزایای استفاده از ربات واتساپ

  • ارسال پیام خوش‌آمد گویی و پیام تبلیغاتی
  • استخراج سریع شماره‌های گروه واتساپ
  • امکان ارسال بی‌شمار پیام به کاربران متعدد
  • پاسخ خودکار به مشتریان
  • ارسال پیام متنی و چندرسانه‌ای (تصویر، ایموجی و…)
  • کم‌هزینه

در آخر

در این مطلب، شما را با روش‌های استخراج شماره گروه واتساپ آشنا کردیم و گفتیم برای تبلیغات در این فضا به شماره‌های متعددی نیاز داریم. می‌دانید که تبلیغات برای کسب‌وکارها مهم است و باید به خوبی از روش‌های انجام این کار آگاه باشید. اگر می‌خواهید در فضای واتساپ تبلیغات کنید، با محدودیت‌هایی مواجه خواهید شد.

برای عبور از هر کدام از این محدودیت‌ها، روش‌هایی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. ما در این مطلب به چگونگی عبور از محدودیت ذخیره کردن شماره کاربران در گروه‌های واتساپی پرداختیم. دو مورد از روش‌های مرسوم را با هم بررسی کردیم، اما روش سوم استفاده از ربات واتساپ بود. این ربات علاوه بر استخراج شماره‌ها، کاربرد فراوان دیگری نیز دارد که به چند مورد از آن‌ها اشاره کردیم. به کمک ربات واتساپ، نگران محدودیت‌ها نباشید و به‌راحتی به تعداد افراد زیادی پیام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *